Tuesday, April 30, 2013

Too old for cartoon?

Batrisyia jarang nak layan cartoon sangat tapi ada la beberapa cartoons yang dia suka. Bercakap tentang cartoon, suka I ingatkan ibu bapa untuk pantau sikit cartoon yang anak-anak tengok. Dah jadi kat I dua minggu lepas. Cartoon tu takde adegan ganas tapi terbeliak mata bila tengok pakaian salah satu karakter cartoon tu. Mendedahkan apa yang tidak patut didedahkan. Terus cepat-cepat tukar. Hmm, susah juga kalau camtu kan? Pihak stesen TV tak check dulu ke? Kalau drama kat TV yang menonjolkan dada yang terdedah, pandai pula nak blur kan. Cartoon tak perlu blur kan ke?

Talking about cartoon, korang pernah layan nie?


Kekko kawaie! Comel sungguh la. 

4 scribble(s):

Fiza Rahman said...

Hahaha..aku memang dah terjebak tgk cartoon nih.

izzah azfar said...

HIHI dah comel...

Liz said...

Fiza> cute giler kan? dengan muka masing2 yang comel tu. eeiiii, geram.

Izzah> layan juga?

n a d. said...

Suke canimals ni. Comel to the maxxx! hehe

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.