Thursday, November 08, 2012

Kesudahan drama Julia

Drama Julia ni macam dah nak habis je. Sofia macam dah insaf tapi tak boleh caya gak minah nie. Ain pulak dah sampai fasa "hantar saya balik rumah mak bapak saya". Hehehe, sabar Ain oiiii... Yang Amir pun satu. Buat ayat tergantung. Apa salahnya awal-awal bagi tau "Saya memang nak kahwin dengan Julia tapi Julia tolak cinta saya". Tak la Ain tu meroyan giler-giler.

Paling tak sabar nak tunggu nasib si mak mertua bertahi lalat ituu... adakah akan berakhir macam dalam drama Maharku Untukmu?

Sementara tu... layan OST dia.

Sudah Cukup Sudah by Nirwana Band

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu..

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu..

Sudah cukup cukup sudah..
Cukup sampai disini saja..
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta..

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja..
Daripada batin tersiksa..
Lebih baik ku pergi saja..
Telah berulangkali kucoba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu..

4 scribble(s):

fiza said...

Tak sabar nak balik ☺☺

Lagu ni kena sangat ngan aku kan.

Liz said...

fiza> haha. aku layan drama tu sambil masak. tak khusyuk weih. urm, lagu tu bukan kena kat ko sorang je kot. bersabarlah selagi mampu. kalau dah tak sabar nanti, nyanyikan lagu ni kepada dia.

zela othman said...

Ape kesudahan cite julia nie??last episod x dpt tgk.blh cite??

Liz said...

zela> kesudahannya julia bawa diri ke luar negara. rasanya ada siar kat tonton. boleh tgk kat sana

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.