Monday, April 30, 2012

Selamat malam

Sesuatu yang menarik berlaku pukul 3 pagi tadi.

Malam tadi, pukul 9 malam baru sampai rumah. Lepas makan, I siapkan kerja rumah. Hubby tengok tv dengan Batrisyia. Tau-tau je, Batrisyia dah tidur kat sofa. Angkat dia masuk ke bilik. Lena betul dia tidur. Mengantuk sangat la tu.

Around 3 in the morning, dia terjaga. Minta air sebab haus. Lepas tu dia baring semula dan dia cakap, "Umi, selamat malam". I kissed her good night. She went back to sleep.

Sebenarnya, itu rutin kami tiap-tiap malam sebelum dia tidur. Bila sampai waktu tidur, I akan baring sebelah dia. Kemudian, I akan ucap "Selamat malam" dan cium pipi dia. Dia akan balas dengan ucapan yang sama dan cium pipi I. Lepas tu baru lelapkan mata.

Agaknya sebab dia sedar yang malam tadi dia tidur tanpa ucapan selamat malam :)

3 scribble(s):

Akulah.com said...

da jadi kebiasaan..

Ely Hasrul said...

anak kakak aku smpai skang kalu kakak aku masuk bilik memasing kiss goodnite walaupon dh 2-3 jam dorg tido dorg cam automatik peluk kakak aku gak walhal mata pejam nih..

Liz Rohaizat said...

akulah> good for u.

ely> hehe,comel je anak2 kakak ko. mata terpejam pun still nak kiss goodnite

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.