Tuesday, January 03, 2012

Kena perli dengan Mc Donalds

Last Friday ramai yang ambil cuti kan? Tak pun, balik kerja awal.

Di kala mengenangkan nasib diri yang tak keluar lunch masa tu, dengan perut lapar.. tiba-tiba sorang site supervisor nak datang office. Siap tanya eh nak makan apa sebab dia nak belanja. Fuh, rezeki nie.

Minta la Prosperity Burger with extra chili sauce. Kalau takde chili sauce, tak kick la. Mesti nak pedas-pedas sikit kan?

Sekali...


Kira la berapa banyak budak McD tu bagi chili sauce. Tu pun ada 2 paket dah guna buat makan curly fries. Agak-agak la, ratio sauce:burger tu sesuai tak?

4 scribble(s):

♥ ROS ♥ said...

Wah rasanya xsesuai.. Dh abis bca blog akk,suka sgt,. Hihihi.. Semoga sabar menempuhi nya :)

Liz Rohaizat said...

ros> mmg tak sesuai kan? dah abes baca? erk, baca sampai ke entry pertama ke? fuh, kenapa? thanks!

Syigim said...

haha! xpe, best.. bole simpan bwk pi piknik :)

Liz Rohaizat said...

kak syigim> selalunya diorg kedekut sos tau kak. minta lebih, dia bg 2-3 je. kali ni mmg best la.

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.