Thursday, December 08, 2011

Caller ringtone yang annoying giler

Rajin sangat orang guna caller ringtone kan? Kalau setakat yg guna lagu, tu ok lagi. Dalam pada nak tunggu org jawab panggilan, boleh juga kita dengar lagu. Tapi kalau dapat yang macam nie….

Eee… gedek… gedek.. gedek… hantuuuuu
Eee… gedek… gedek.. gedek… hantuuuuu

Haaa, ko cari sapa hah? (background music Eee… gedek… gedek.. gedek… hantuuuuu)
Ko cari sape sebenarnya nie? Cuba cakap.

Apakah? Bajet nak I terus letak telefon sebab takut ke? Tapi kalau dengar malam-malam buta, memang ada sedikit effect seram la kot. Lain la kalau bunyi hantu mengilai. Tu confirm I terus letak gagang. Hehehe..

I tak minat caller ringtones. Yang penting, my own ringtones. Wajib yg best-best. Sekarang, I pakai Moves Like Jagger. Ngehngehngeh.

4 scribble(s):

Syigim said...

haha. lawak. :) suka jgk lagu jagger tu :)

kak skang ni guna ringtone mcm phone rumah je. kring kring. or trut trut. hihi. senang, abih citer hihi.

Liz Rohaizat said...

kak syigim> hikhik. dah 2 kali terkena. tapi mmg tak takut la. rasa annoying sgt. rasa eii, cepatlah angkat telefon ni. tak kuasa nak dgr.

wooo, akak suka gak Moves Like Jagger? kalau kat sini, org pakai kring kring tu.. tiba2 bunyi dlm LRT, kompem ramai org pandang.

Ibu Emir said...

huhu, mira punye phone lagi laaa... tak boleh ringtone langsung, telefon kapok la katekan, setia dengan nokia ringtone je :D

Liz Rohaizat said...

Mira> ala Mira. yg penting phone tu boleh guna, kan? bab ringtones tu tak berapa penting sgt.

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.