Monday, August 29, 2011

Pre-raya entry

Hari terakhir di KL, kami sempat ke Jalan TAR utk membeli baju kurung. Nasib baik la ada baju kurung yang boleh gantikan baju yang rosak tu.

On the way balik, kami singgah di Jusco Balakong. I cakap dengan hubby, kalau tak jumpa juga kasut kat sana, mmg I pakai kasut lama je la. Sekali ada ok, masuk kedai pertama iaitu Bata. Terus tengok wedges dan high heels dari Marie Claire. Ada satu wedges dan satu high heels yg mmg berkenan di hati. Lepas cuba dalam 10 minit, siap termenung bagai.. last-last I ambil wedges tu.

Yeay, dah ada kasut. I tak rasa bersalah sangat sebab kali terakhir I beli kasut ialah pada bulan 7 tahun lepas. Dah lama kan? I memang tak suka simpan banyak kasut. Utk kasut dan handbag, mmg I akan pakai sampai hancur, lepas tu baru beli baru.

So semasa I taip entry ni, semua juadah raya dah siap dimasak kecuali masak lodeh. Badan dah penat sangat rasanya. Esok kami hanya beraya di Senawang. Petang insya Allah akan ke Sendayan utk beraya di rumah kenalan. Will update about raya later. I tgh nak fokus siapkan photo challenge nie.

3 scribble(s):

zidni said...

haa, rambang mata tengok kasut. heheh

Ely Hasrul said...

seb beik dpt baju ganti. hah! focus photo challenge?? hahah aku nk kansel sbb demam.. byk xamik lagik patu yg dh di amik pong xntah ape2 ntah menci aku

Liz Rohaizat said...

zidni> tak rambang mata. cuma memilih nak yang berkenan di hati.

ely> babe, aku pun demam. aku baru siapkan 5. lg 5 tak tau bile bleh siap

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.