Wednesday, March 09, 2011

Wordless Wednesday : Unripe tomatoes

Berbunga

Berbuah

8 scribble(s):

Ely Hasrul said...

hamboi! beshnyee!!!

MarDiah said...

siap anak dara ko petik nanti kalau dia sampai.. bunga aku dah byk kena dah yg rendah2 tu...

Liz Rohaizat said...

ely> belum boleh "hamboi" selagi tak dipetik. skrg nie risau kena ulat pulak.

nadia> hehe, anak dara aku sayang pokok2 tu.

mama_aifan said...

Salam perkenalan. First time melawat blog ni. Cantik pokok tomato tu...Segar bugar

Liz Rohaizat said...

mama aifan> salam perkenalan. terima kasih kerana singgah.

saya masuk blog awak. wah, awak pun tanam tomato eh?

mama_aifan said...

terima kasih. Ada gak tnm....tp sedih :( tak semena2 pokok tu dah mati skrg. Apsal erk???? Sedih yg amattt.

mama_aifan said...

yup salam perkenalan. mintak ijin nak share link.

Liz Rohaizat said...

mama aifan> pokok tomato ada byk jenis. ada yg determinate dan indeterminate. determinate ni dia hidup sekejap. dia berbuah sekali dan mati. maybe tu yg awak tanam kot. kena tanya pakar

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.