Monday, November 01, 2010

Hobin Jang Hobin, tahun depan cuba lagi

Semua dah tau, Kelantan berjaya mengalahkan NS pada Sabtu lepas. Aku tak tgk sampai habis pun sbb kecewa Aidil Zafuan keluar padang setelah tercedera dilanggar pemain Kelantan. Itu bkn kali pertama sbb sblm tu pun dia terkena juga.

My bestfriend ckp, aku layan sbb ada Aidil. Hahaha, betul la kot setakat 50% je. Tapi kalau dia xde skill main bola yg bagus, aku takkan tgk dia pun kan? Sbb dia pandai main bola, tu yg suka. Bayangkan yer. Masa dia atas padang, dia byk rampas bola dari pihak lawan, dia jaga 3 pemain pihak lawan dengan jayanya. Lepas dia keluar, yg 3 org ni la bermaharajalela.

Takpe la, bukan rezeki NS nak ulangi kejayaan. Tahun depan cuba lagi, ok? Adik dan adik ipar aku pergi stadium. So gambar-gambar di bawah diambil oleh mereka.






Ada banyak lagi sebenarnya tapi tak perlu la nak tepek byk2.

Nota: Terperasan, orang-orang Kelantan yg ada blog, tiba-tiba nak guna loghat negeri mereka! Hehe.. peace korang. Comel je aku rasa!

2 scribble(s):

WanYgBest said...

aku lahir kat kelantan,
membesar di n9..
bila diorg lawan,
xtau siapa pilihan..
tp yg pasti, Germany tetap aku sokongkan!!!

(nak rhyme punye pasal...hahaha)

Liz Rohaizat said...

wan> hehe.. yerp, germany tetap di hati ah!

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.