Friday, September 03, 2010

Ko ingat anuar zain tu dapat duit raya sampai skrg?


Jadi anak sulung mmg best! Sebab apa?

Owh, nak bgtau sebab jugak ke?

Rasanya anak sulung paling beruntung dlm hal 'duit raya'. Selagi tak kahwin, selagi tu la dpt duit raya. Silap-silap, makin bertambah usia, makin banyak RM yg dapat.

So anak yg hujung-hujung tu, agak kurang bertuah sikit. Sian adik-adik aku. Diorg, asal lepas SPM je, dah xde duit raya dari saudara mara. Kesiaannn..

Paling kesian Hasif la. Sebab dia tinggi, orang ingat dia tak perlu dpt duit raya.

Lagi kesian sbb duit raya yg dia dpt tak berapa masyuk daripada zaman kitorang 4 beradik yg lain masih kecil. Sbb kitorang rajin pergi redah satu taman berjalan raya. Bila kakak-kakak dan abang-abang dia dah besar, maka dia tinggal la sorang-sorang berusaha cari duit raya dengan kawan-kawan.

Entry nie takde motif. Cuma aku tak faham sbb adik aku sibuk nak siapkan kereta raya. Tak pernah aku dgr!

2 scribble(s):

weed said...

beb...biase laa....eldest rules! aahahaha

kes aku lagik besh....parents murid aku bg duit raye wooo..hahahaha...aku ingtkan memule kad raye...skali tgk...uikss....duit raye..hehe...alhamdulillah nak..rezeki...heee....

Liz Rohaizat said...

kelasss ko! sampai parents murid pun bg ko duit raya. harus la bekerja dengan baik yer.

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.