Wednesday, July 07, 2010

Mohd. Saiful Bukhari Azlan

Tak faham la... ada apa dgn Mohd. Saiful Bukhari Azlan? Dia tu tak la istimewa mana pun. Setakat hot dgn kes liwat tu je. Tapi satu media ni suka sgt masukkan kisah dia dlm newspaper.

Bkn kisah penting pun.

Kisah dpt 300 ucapan hari lahir sempena hari lahir yg ke 25 pun nak masuk newspaper ke? Mcm la takde benda lain yg boleh dikongsi dengan masyarakat.

Lain la kalau blog syok sendiri mcm kat sini kan. Hikhik.

Nama pun newspaper. Please la cari bahan berita yg bagus-bagus sikit. Cuba buka The Star. Mcm-mcm ilmu boleh dpt kat situ. Tak la bosan.

Wah, pagi-pagi dah hot. Nanti la. Aku cari bahan cerita lain yg lebih berfaedah. Hari nie mcm hari yg bosan je. Stay tune.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.