Friday, July 23, 2010

I'm leaving my camera behind...

Last minute plan?

Yes.

Kami akan ke Perak esok. The bad news is I'm leaving my camera behind.. sob.. sob.

Dia telah dipinjamkan...

Isk, kalau la tau nak pegi Perak, jgn harap nak bg pinjam *Mode geram pada diri sendiri*

Rugi la weih. Pergi tempat yg tak pernah pegi. Lepas tu tak bawak kamera.

Kalau sawah rupa biasa-biasa je, aku tak kesah. Tapi kalau sawah tgh cantik, tak ke gigit kuku???

Nak ambil gambar sawah menghijau (walaupun mungkin skrg nie tak hijau)
Nak ambil gambar tali air (walaupun mungkin air kering)
Nak ambil gambar burung bertenggek (walaupun entah-entah takde burung pun)
Nak ambil gambar kaki berselut (walaupun x sure selut tu wujud ke tak.. pedulik!).
Nak ambil gambar kereta kat tepi sawah.

Yer, kedengaran agak tak masuk akal dan over. Hanya orang yg suka ambil gambar je yg faham.

Mengertikah korang dengan perasaan aku skrg? Aku tak kesah kalau takde handphone tp kalau takde kamera? Rasa nak je pegi beli kamera baru. Hahaha.

Skrg sawah tgh rupa ape? Aku tak tau. Hubby pun tak tau.

Terasa mcm telah melepaskan peluang besar di depan mata.

2 scribble(s):

Ely Hasrul said...

xpe.. pasnih g sekinchan plak dekat skit nk amik gambi sawah

Liz Rohaizat said...

sbnrnya, x ralat sbb sbb seminggu lps raya, kitorang ke sana lagi. hehe

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.