Wednesday, July 07, 2010

Hail Deutschland!

Semua orang dah tau Orange layak ke peringkat akhir Piala Dunia. Malam ni, kita bakal ketahui siapakah pencabar mereka di peringkat akhir. Spain atau Germany?

Bila pasukan tinggal 3 nie, boleh nampak ramai penyokong team lain dah lompat team.. hehe. Bak kata Wan, diorg leh jadi 'pemain simpanan'. Tak kesah la kan.

I tetap dengan Germany walaupun ramai yg sangka aku sokong England sejak awal. Kenapa ah? Sebab aku suka Gerrard eh? Aku suka Gerrard dan Lampard je. Bukan suka England.

Dup dap jugak la nak tunggu keputusan malam nie. Spain pun bagus (jersey pun lawa kan?). Germany pun bagus.

Tu la, masa awal-awal dulu.. ramai mcm tak yakin dengan Germany sebab pasukan kali ni mengetengahkan muka-muka baru.. fresh look. Nampak mcm tak sehandal pemain dari negara lain yg lebih berpengalaman.

Muda dan fresh la bagus. Ditambah dengan skill. Lari pun laju je, tak semput mcm Barry England tu.. opps!

Kalau Germany layak pegi final, semestinya aku sokong Germany. Tapi kalau Spain lebih bernasib baik, final nanti aku sokong Orange la.

Oh, malam ni Muller tak main. Sob.. sob

2 scribble(s):

Ely Hasrul said...

mlm tadik aku tido kul 2.15am xbape sihat. pagi2 dh tnya papi sapa menang hahaha. aku mmg suka england. and suka gak spain, holland & german. soo mmg suka lah mana2 yg masuk final. yeahuuuuu

nih nk tgk ulang tayang..

Liz Rohaizat said...

final ni xtau nak sokong sapa. dah mcm x minat lak sbb germany dah kalah. tp maybe nak sokong orange. hehehe

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.