Friday, June 25, 2010

Dear Tokwan dan Nekwan

Dear Tokwan dan Nekwan,

Malm tadi tokwan telefon saya sebab rindu. Comel tak tokwan dan nekwan saya? Jadi, Batrisyia tulis surat la camni.

Tokwan tanya bila nak balik. Nanti Batrisyia suruh abi dengan umi bawak Batrisyia balik minggu depan eh. Tunggu tau. Jgn lupa top-up biskut kat dapur. Senang Batrisyia nak mkn. Kalau ada High 5 bun perisa jagung, lg la Batrisyia suka.

Kalau jadi, minggu depan Batrisyia nak bawak kawan balik sekali. Boleh la eh.

Batrisyia baru baik dari sakit mulut. Semalam baru la boleh makan pasta mcm dulu. Nikmatnya dapat makan. Masa sakit aritu, Batrisyia takut nak makan. Nak minum pun sakit tau. Jadi Batrisyia pun mengamuk la sebab perut lapar.

Tapi dah baik dah. Dah tak mengamuk. Nasib baik berat maintain. Kalau berat turun, mesti Umi tarik rambut dia!

Tokwan dengan nekwan nak tau tak. Sekarang Batrisyia dah tak boleh tgk Hotel Mania. Sebab apa? Sebab Umi sibuk nak tgk Glee. Sama je kan? Cite lagu-lagu jugak. Apa salahnya tgk Hotel Mania? Tak paham la tgk Glee tu.

Ok la, kat sini tgh hujan. Tido pun sodap!!

Paksu, esok kitorang nak pegi tgk Toy Story 3. Paksu mau ikut ke?

Yang benar,
Cik Adik Manis

2 scribble(s):

animkechik said...

hahaha... tp darwisy still lg berat dr kak tisya ye! mkn byk.. klau x nnt asyk kene buli jer..

Liz Rohaizat said...

ah, tu tak kesah. biar slim semulajadi. paling penting, rambut tak tajam.

takpe, abi ada. dia jeling je danish, terus danish lari.

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.