Friday, February 19, 2010

Simpanlah sedikit privacy di Facebook

Sapa mak ayah dia dah ada acc FB? Angkat tangan!!

Ok, yang kat rumah tu.. sila la angkat tangan ye.

Sapa yang memandai ajak mama papa buka acc FB? Sapa? Jgn tak ngaku.

Sekarang, mak ayah aku dah ada acc FB. Maka aku perlu berperangai sopan santun di sana. Hehehe..

Adik beradik pun sudah ada FB.

Aku tak la giler FB sgt. Gambar pun x letak byk-byk kat sana. Tak mcm orang lain. Sampai 200 gambar ko upload ke sana. Tak risau ke kalau disalahgunakan?

Zaman dah canggih, apa-apa boleh jadi. Maka berhati-hatilah.

Kot-kot org guna gambar ko pastu anta gi bomoh? Hak hak.. mengarut je aku nie.

Tapi betul. Jgn la bagitahu semua details kat sana. Bahaya.

Gambar yg aku letak kat sana semuanya gambar yg biasa-biasa aje. Siap letak watermark. Tapi ada jugak la tak letak sebab malas.

Sila la add aku ye kawan-kawan. Search namaku melalui email estli82@yahoo.com atau nick Liz Rohaizat.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.