Thursday, January 21, 2010

This is not a food blog

Blog nie dah jadi mcm food blog pulak dah sebab asyik tepek resipi je kan? Tuan punya blog takde la pandai sgt masak tp boleh la masak. Kalau pandai, dah lama buka kedai. Heheheee.. Tapi bila ada kwn-kwn tanya resipi baru, ku tepek juga la kat sini utk tidak menghampakan mereka.

Harapnya lepas korang cuba, boleh bg komen kat entry resipi tu. At least, orang lain leh dpt feedback. Kalau ada tambah benda baru, pun boleh bgtau. Boleh orang lain cuba. Senang buat entry kat sini. Tak payah aku salin dan simpan kat buku lain.

Ok, will update this blog later. Tunggu je la eh. Nak cari ilham kejap.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.