Thursday, August 06, 2009

Yang Jamie Oliver punya pun sedap jugak!

So he decided not to eat rice for dinner.

Ok.

Nevermind, let's eat pasta.. sandwich.. salad.. owh, owh owh!

Nampaknya wife dia kena beli barang dapur lagi.

Berat hubby naik beberapa kilo dan dia dah risau. Bertambah risau sbb aku asyik masak lauk sedap-sedap (katanya la) sampaikan makan bertambah. Extra risau sbb akhir2 ni dia takde masa nak exercise. Dan sgt risau sbb sejak dah ade ramekin, isteri dia asyik buat dessert yg menggemukkan aje.

Ok, it's 100% my fault.. ketuk sikit!

I said, "Jom makan lauk mcm perempuan pantang!". Dia pandang muka aku.. kehairanan. "Erm, x pun.. yg kukus-kukus aje". Terus buat muka xde selera.

Maybe it's not a good idea at all... Liz, dia taknak nasi.. paham tak? Hehehe..

"Yang Jamie Oliver buat pun sedap jugak"katanya.. wah wah, mmg sedap. Dgr nama dia je, terus rasa nak meleleh air liur!

Mkn western food je la nampaknya lepas nie.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.