Friday, August 14, 2009

Two plus four is six

A little update about Cik Adik Manis.

Hubby perasan ada benda putih-putih kat gusi atas. Setelah beberapa kali cuba tgk, akhirnya berjaya tgk smalam dan kami kira putih-putih tu. Yerp, bkn 2 batang gigi yg cuba keluar ye. Sebenarnya, 4 batang gigi sedang muncul sedikit demi sedikit. Wah, uminya dah seram!

Sedangkan dia gigit dgn 2 batang gigi pun, mata aku boleh berair. Mcm mane pulak dgn 6 batang gigi?? Owh, please be a good girl yer! Jgn nak main gigit-gigit dgn umi.

Aku tau, dia mmg sengaja main gigit-gigit sbb nak tgk aku menjerit terkejut. Bila dah kena sekali, aku dah tak jerit dah.. tahan je dlm hati. Batrisyia pulak mcm saja-saja nak main. Makin lama makin kuat. Amboi, pandai nampak!

Baru perasan yg aku masih belum ambil gambar dia bergigi. Kalau dah berjaya ambil nnt, aku share.

3 scribble(s):

AdwanEncem said...

wawawawaaaa... heheheh... dh 6... caye baru 4 hehehe

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

tunggu nnt miya catch up eek!

Liz said...

adwan> cuba suruh mak awak check betul2. entah-entah ada lg nak kuar. mak caye pun mula2 x perasan.

mama miya> wah, miya nak catch up? miya dah la laju je.. mesti nnt berbaris gigi dia

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.