Thursday, August 27, 2009

Recipe Index

Page ni diwujudkan utk memudahkan aku merujuk resipi-resipi yg aku dah cuba. Ia akan diletakkan di bar di atas. Feel free to browse it. Setiap kali aku buat resipi baru, aku akan letak kat sini.

AYAM

Ayam Masak Lemak Cili Api
Ayam Masak Sambal
Ayam Perap Cik Nani
Ayam Percik
Chicken Teriyaki with Colcannon
Kung Pao Chicken
Sup Ayam Hadnyai

DAGING

Black Pepper Beef
Korean-Style Pepper Steak

DESSERT

Honey Panna Cotta
Kek Batik
Puding Roti

HEALTHIER PICKS
Black Pepper Chicken Fajitas with Salsa
Korean-Style Pepper Steak
Moroccon Stewed Chicken
Siakap Steam

IKAN

Asam Pedas Bungkus
Ikan Goreng Dalam Sos Limau Purut
Mariah Curry
Siakap Steam

PASTA

Cheeseburger Chili Mac and Cheese
Cheezy Broccoli Pasta
Makaroni Bakar
Spaghetti The Easy Way
Spaghetti Versi Keluargaku

UDANG

Udang Tempoyak Daun Kunyit
Sweet and Sour Prawn

HOT FROM THE OVEN

Melting Cheese Pizza with Black-Pepper Sausages
Phoebe's Fabulous Oatmeal-Raisin Cookies
Puding Roti

3 scribble(s):

Faizah said...

oo, aku dah copy kkekeke

teringin nak try pizza tuh, bila la agaknyaaaa

Liz said...

aku dah lama giler x buat pizza!! adik aku ada gak minta tp mmg x sempat nak buat lagi.

topping tu ikut suka ko nak letak ape

WanYgBest said...

Liz..ingat tak dulu masa kemahiran hidup ngan Cikgu Sharifah, kita ada belajar macaroni bakar? Ko ade ke lg resepi dia? aku mcm nak buat tu la...tp aku xde resepi..hehehe

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.