Tuesday, February 03, 2009

Update on RS

Sangat menguji kesabaran bila cuba kat pakai RS dgn Batrisyia. Kdg2, dia senyap je.Kdg2 dia meronta-ronta. Bila dia dah mula tak reti duduk diam, susah la aku nak adjust RS. Tapi bila aku cuba kat Puteri, senang pulak. Maybe sbb Puteri diam aje. Dia syok kot bila pakai RS sbb bila aku nak letak dia balik kat bwh, dia marah. Hahaha..

Hubby cuba pakai RS dgn Batrisyia sambil aku tlg adjust kan segala-galanya. Batrisyia tau pulak diam. Haih, badan umi ko tak empuk mcm tilam ke?

Tadaa.. ok je dia dgn hubby. Tapi kitorang tak pro lagi la.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.