Monday, February 16, 2009

Tidur meniarap.

Sekarang nie, dlm tidur pun Batrisyia akan meniarap. Letak la camne pun, tak sampai beberapa minit, dia akan berada dlm posisi meniarap. Kdg2, dia terus sambung tidur. Kdg2, dia menghadapi sedikit kesukaran utk menetapkan kepala dia. Ke kiri taknak, kanan pun taknak. Akhirnya dia kaan melalak.

Aku dah cuba mcm2 cara. Bedung dia.. tak jalan sbb nnt dia akan meronta-ronta sekuat hati, bedung terbuka dan akhirnya dia akan tergulung dgn kain tu yg mana sgt la tak selamat! Buat kubu bantal pun tak boleh. Aku pernah cuba nie dan aku dapati, bantal-bantal tu akan berselerak. Jgn ty aku camne boleh jadi mcm tu. Aku xtau. Bahaya jugak, takut bantal tu terhimpap dia lak.

Tidur meniarap nie ada kebaikan dan keburukannya. Tu yg aku risau.

Ada sesapa boleh bg cadangan tak? Aku kalau dah risau, aku co-sleeping je dgn dia. Senang nak check.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.