Thursday, February 19, 2009

Selamatkan EBM ku - Part II

Sambungan dari entry semalam

Balik dari kerja, aku jemput my EBM. Satu-satu botol aku checked. Hanya satu je yg dah mula cair. Alhamdulillah sbb yg lain selamat. Walaupun tak byk, sayang woo kalau terbuang begitu saja. Takkan nak sumbat semuanya dlm mulut anak aku kan.. mmg takleh.

Hati dah mula berbelah bagi nak simpan EBM byk-byk. Takut perkara yg sama berulang. Tapi nak jugak simpan. Cuma mmg kena perlu fikir nak tumpang kat rumah sapa kalau letrik takde sekali lagi.

Batrisyia dah ada perangai baru. Dia suka mengerang mcm org nak sakit. Tak tau la mana dia belajar. Mula-mula, aku ingat dia mmg sakit ke.. nak poo poo ke (walaupun dia takde la buat bunyi camtu bila nak buang air). Bila dah byk kali jadi, aku rasa tu cuma perangai baru dia.

Batrisyia with Mr. Lion. Hubby beli kat BabyJaya

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.