Friday, February 13, 2009

Housewife off last night

Semalam, habis je waktu bekerja.. aku tanamkan niat yg suci murni dlm hati utk tak buat apa-apa kerja pada mlm tu melainkan membasuh dan mensteril botol susu.

Misi berjaya!

Sepanjang malam, rasa sgt bahagia.. seperti sedang menghabiskan masa berkualiti utk keluarga tercinta.

Aku rasa la kan, hubby pun kehairanan kenapa aku tak kelam kabut mcm malam sudah. Kenapa aku tak monyok mcm malam sudah. Kenapa aku leh gelak-gelak, tak mcm malam sudah. Tapi aku rasa, dia diam sahaja dan bersyukur dlm hati sbb tak jadi mangsa kemonyokkan muka aku nie. Hahaha.

Jgn la aku sakit di hujung minggu lagi kerana aku dah tak sanggup nak melalui weekdays yg kelam kabut gara-gara tak dpt menyudahkan kerja di hujung minggu.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.