Monday, January 05, 2009

Click!

Bila dah ada kamera, haruslah ambil gambar byk-byk kan?

At Italiannies

Woops, gambar mandi pun nak ambik ke? Malu la!

Segarnya.. nak mandi lagi leh?

Saja nak paste gambar nie. Lately, Batrisyia suka pandang tgn dia. Tgn org pun dia suka tgk!
Heran tak.. mana gambar aku? Tu la, bila dah aku je yg ambil gambar, camne nak ada gambar aku kan? Kalau ada pun, gambar tak berapa cantik sbb my hubby tak reti ambilkan gambar.. hehe.. tu la, asyik guna flash je. Kena bg tutorial sikit kat dia nie. Nanti la,akan ku upload gambar aku kemudian.

0 scribble(s):

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.