Friday, January 02, 2009

Batrisyia with Ms. Rabbit

Oh, I love these 3 pics!

Yes, Umi.. I love Abi.. get over it!

Can I smile like Ms. Rabbit?

Can we do another pose?

4 scribble(s):

adLedash a.k.a adLedaNne said...

waaa..rabbit tu dari JJ baru kat keramat tu kan? saye bru beli yg itik punye utk anak spupu. sgt kiut sbb bile picit dia squeak! hee..tapi kalau bukan x pela..excited pulak dengan toys baby..kiut la batrisyia! muke mcm mama dia.

Liz said...

rabbit tu beli kat JJ Maluri. tak pegi lagi AU2 tu. org kata byk kedai tak buka lagi so malas la nak pegi sana dulu.

rasanya muka batrisyia mcm muka ayah dia la

adLedash a.k.a adLedaNne said...

muke batrisyia resembles both of u..sbb mate tu..biasanya pasangan suami isteri muke memang nak serupa..tapi batrisyia sangat sweet la muke dia..nampak suci murni je..hee..

Liz said...

muka baby semuanya muka suci murni.. muka innocent.

 

Copyright © Liz Rohaizat 2014 | All rights reserved | Blog Designed by Krafty Palette.